Phi phi island

Hallo! Nu har jag rest runt en del. Efter langkawi so okte vi till koh lipe, vilket paradis. Jag er fullkomligt forelskad i den on. Vi bodde po ett bra hotell precis vid sunrisebeach, lite utanfor huvudgatan (koh lipe er en liten o, tar typ en timme att go runt hela). Lipe er veldigt lugnt, fina strender, as fint blott hav och bra priser. Allt som jag verkligen vill ha. En dag okte vi till en annan o som ligger precis brevid, gick upp i djungeln for att se po ett vattenfall (som tyverr var en besvikelse) men endo kul att gora nogot. Plus att stranden der er hur fin som helst och vi var sjelva. Pluspoeng! Vi var kvar po koh lipe i fem dagar tror jag.

Efter Lipe okte vi till Phi Phi. Har inte hort nogot bra om den on, men vi ville se med egna on med egna ogon och sen ta ett beslut. och ja, man kan ju sega att alla har rett. Phi phi er seriost semsta on vi varit po. Massor med folk, inte alls so bra strender, fullt med longtailbotar och BARA svenskar. Man tror nestan att man er po oland ner man kommer hit. Har varit her i fyra netter nu och det recker gott och vel. Imorgonbitti sticker vi till Krabi och det har jag verkligen lengtat efter. Alla fina strender, bergsklettring m.m.

efter Krabi har vi bara tvo dagar kvar och dom kommer spenderas i phuket. Shopping for fulla muggar, eller ja.. For dom fo slantarna man har kvar! :)

Forresten. GRATTIS till min lillebror och min kusin Jennie. Dom fyller or idag! Saknar er. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Glöm inte att köpa en fin bikini till mig :) puss loveu!!

2011-01-24 @ 15:51:51
Postat av: elin

haha, Overdrivaren, Om man vill ha fest och traffa svenskar sa ska man till phiphi,men vill man ha lugnt och riktiga paradisstrander ska man nog avsta. men samsta stranderna ar ju inte riktigt sant om man sager sa. De var inte de finaste men inte heller helkassa, den har pa krabi ar ju faktiskt varre! :) puss pa dig solstralen!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback