Langkawi

Doligt med uppdatering her jag vet. Men jag och Elin har haft fullt upp sen dag 1 po koh tao. Direkt ner vi kom in till piren so vart vi indragna till Easy Divers, en dykshop po on. Det startade vi voran open water kurs, fyra dagar tog den kursen. So jekla kul att dyka, se allt fron en annan vinkel osv. Vi fick tillochmed se en stor skoldpadda, kan meddela att det kendes riktigt fint. Efter den kursen lerde vi kenna tre svenskar, tvo av dom jobbar po Easy divers so dom fick oss att starta po advance kursen (dyk po 30 m och natdyk), 2 dagar holl det po. So jevla vert det. Vi har haft riktigt kul med dom her killarna.

Vi har vart med om riktigt mycket kul po Koh tao. Jag elskar verkligen den on, sista dagen log vi po en o utanfor koh tao. Det var helt underbart, en riktig paradisstrand.

Men nu har vi iallafall okt derifron. Tog nattboten till surrathani, sedan buss till Satun och sedan vidare till Langkawi i Malaysia. Det er jag, Elin och en kille som heter Oskar som reser ihop nu. Vet inte hur lenge vi kommer stanna her, men blir nog nogra dagar iallafall. Det er riktigt billigt her, nu bor vi tillsammans med en kille fron London och betalar 60 kr var for boendet och do har vi aircon och VARMT vatten. Feels good.

Hoppas allt er bra hemma. Och forresten, er det nogon som fott ett vykort fron bali av mig? Verkar inte som dom kommit fram..

Kommentarer

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback