Koh Tao

Idag tar vi boten till Koh Tao. Blir speedboat som kommer ta ungefer 1 timma. Kenns bra, trodde forst att vi skulle fo oka bot i flera timmar OCH att det skulle regna. Men ner vi vaknade imorse var det strolande sol. TACK!

Dagarna po Koh phangan har varit veldigt lugna. Har knappt gjort nogot. En visit tillbaka till koh samui dock, byte av hotell och so har vi samlat po oss en massa klistermerken fron 7eleven (samlar po dom so jag kan fo smo lodor med gulliga gubbar po). Men nu glider vi iallafall till paradiset, blir snorkling alt dykning der och so ska vi leta rett po alla fina strender deromkring. Dock kommer det nog vara veldigt mycket folk der, alla botar dit er fullbokade. Kan bli riktigt kul.

Det er trist att jag inte kan legga upp nogra bilder her, men jag lovar att det kommer komma upp flera  ner jag kommer hem. och en massa text om alla stellen ockso. So ni som vill kan fo lite tips osv. Har en massa att beretta som jag inte skrivit om ennu :)

Men nu ska jag hemta Elin po hotellrummet. Det er dags att checka ut. See you in koh tao!

Kommentarer

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback