i wanna live

I wanna live, I wanna give, I've been a miner for a heart of gold
It's these expressions that never give. Keeps me searching for a heart of gold

Fredag igen. Dricker morgonkaffe just nu, längtar tillbaka till thailand och försöker planera min nästa resa. Ja, för jag ska iväg igen.. nästa vinter. Jag är inte alls redo för att stanna upp, inte alls redo för att bestämma mig för något (som handlar om livet här hemma). jag kan inte komma på var jag vill bo, var jag vill plugga osv osv. Så därför, en resa till är vad jag vill göra. Men först, sommaren 2011 hemma i Örebro. Och det känns så jäkla bra. Först ut är en resa till värmen i Juni och sen kommer Peace and love, ja ni hör ju. Sommaren börjar sååå jävla bra och kommer fortsätta så. punkt slut.

 


Kommentarer

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback