BALI BABY

Nu har vi bokat flygbiljetterna, jag och mina vackra damer. 15 November sticker vi till Bali, 15 December åker vi till Thailand och 31 Januari åker vi hem. Vi ska även hinna med en tripp till Malaysia också eftersom biljetten dit endast kostar 200 kr.

Ni anar inte hur mycket jag behöver det här. Komma iväg, träffa nytt folk och bara vara. Umgås med mina bästa vänner, dricka öl, surfa, snorkla. Det är nu man verkligen kan säga: Livets liv.

Ja, var avundsjuk. För för en gång skull så gör jag något som jag verkligen vill och behöver.

ps. På tal om flygbiljetter, kära Evy är påväg hem också. Känns galet bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo, jag vet fia! Vi ska leva livets liv om två månader! Det kommer att vara underbart! och vi kommer njuta i fulla drag! ;)

2010-09-08 @ 15:48:46

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback