svammel


Riktigt bra dag idag, lunch hos Elin, Planering för maskeradfest, kondisrundan (som var brutal! och nu tittar jag på CSI NY. Bäst just nu.

skönt när dom dagarna kommer. Jag borde uppskatta det mer tror jag, försöka inse att det här är bra, riktigt bra faktiskt. Fast jag helst av allt skulle vilja bo i Göteborg med mina kära vänner, göra lunch tillsammans, gå på gymmet där och kanske ta en sväng på stan. JA JA JA. Det vill jag göra. Och en annan dag vore det fint att sätta sig på ett cafe och plugga, kanske träffa jordens snyggaste kille som skriver sitt nummer på en papperslapp och smugglar ner i min ficka. Gärna en skäggig karl (ja, sisådär 20-25 år). Men det är inget måste.

Men nej, jag trivs väldigt bra. Men just nu försöker jag tänka framåt hela tiden. För jag gillar inte att tänka på det som finns just nu, vart jag är just nu och hur jag ska komma vidare. Därför är mina drömmar bra, för dit kommer jag komma nångång. Så det så.

CSI NY var det ju. Här ska man inte fastna, i ett svammel med massor av ord, som egentligen inte gör så mycket nytta. Godnatt.

Kommentarer

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback