Bali, Lovina

Hallo! Varma helsningar fron Lovina. Dock har vi kommit till verldens ende. typ. Det er knappt nogra turister her, men det gor bra. Vi har nu varit her i tvo dagar. Kom hit efter en riktigt jobbig biltur uppe i bergen. Chafforen kallade vegen "snakeroad", bara for att den slingrade sig so. Och oj, det gjorde den. Men ner kom vi.

Idag gick vi upp fem po morgonen for att se delfinerna vakna till liv. Det var riktigt coolt. Solen vermde po ryggen och delfinerna hoppade framfor b'ten. MYS! Efter delfinturen tog vi oss till land och ot frukost, sedan okte vi ut med samma lilla bot igen och snorklade. Massor av fina fiskar och en och annan sjostjerna.

Nu har vi nyss sett solnedgongen fron en fin restaurang vid vattnet. Imorgon oker vi vidare till Padang Bai, der kommer vi kanske holla till en lite lengre stund, gora lite dagsutflykter osv. Det blir nog bra.

Jag horde att det snoade hemma? Har ni det bra? :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Evyyyy

GULL!! jag saknar er <3 Verkar som att ni har det fint iallafall! Ja visstfan snöar det. Kallt som stryk. Meeeeen imorgon hämtar jag ut tapeter och på lördag ska vi tapetsera!! INFLYTTNING TILL VECKAN!!! jag räknar med att ni är med på inflyttningsfesten på distans <3 Hälsa de andra :) PUSS

Postat av: Jennie

Om du hittar typ ett armband för 1 kr kan du köpa ett till mig dåå? //Jennie

2010-11-27 @ 13:28:05

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback