Bali dag 5

Hej! Nu er vi i Ubud. Vedret 'r fortfarande bra, soligt och varmt. Som sagt so har vi forflyttat oss till en annan del av Bali. En gammal stad som har mycket kultur. Her ska vi bara ta det lugnt, go i monkeyforrest och oka po raffting. Man oker ner for en fors osv. Berettar mer om det senare.

Annars glider vi mest runt, eter mat for 20 kr, hotellrum for 70 kr osv. Det er sjukt skont. Och jag er so glad som umgos med mina besta v'nner, (saknar dig dock Evyyy).

Nu ska jag sluta skriva, i protest, f;r det her semsta jelva internet. Nu ska vi till en jazzbar och drinka nogon drink. Mysig avslutning!

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Evyy

Och jag saknar dig <3 Fyfan så avis är jag! NJUUUUUT

Postat av: Kattis

Här snöar det, YIPEE! Du verkar ha det för varmt för mig. Ta hand om dig, gör inget som jag inte skulle ha gjort! Vi ska värma på glöggen nu!

Många kramar från oss.

2010-11-20 @ 17:04:16

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback