Kommer du ihåg, var det igår?

Juni är snart slut. Vart tar dagarna vägen? Det går så fort. Alla dagar bara rinner iväg. Jag försöker iallafall ta vara på dom dagarna.

I fredags var det midsommarfirande och ojoj vad vi firade. Med alla sorters alkohol, dans, kubb, grill m.m. Efter många om och men, en dryg sofia och lite tjat så tog vi oss till Linde. Galen fest där! Håller dock fortfarande på att pussla ihop alla detaljer i mitt huvud, allt som hände, alla sjuka saker och vad som ska ske hädanefter ...

I söndags bjöd jag mina bästa vänner på middag, Lax med färskpotatis och äppelpaj till efterrätt. Vuxenpoäng till mig!


dagen började med Elin och Linnea. Vi grillade och hade Vinhävartävling, som jag förresten vann.


Elin och jag.


Väntade på skjuts till Lindesberg.


och sedan kom vi till Lindesberg. ÖS ÖS ÖS!

Kommentarer
Postat av: elin

wohooo! :D Vilken härlig kväll det var ändå! Förstår att du har lite pusslande att göra! :D

Postat av: Sofia

Har en del att berätta för dig också. Tar det imorgon :)

2010-06-28 @ 21:27:02
Postat av: sisi ;)

hahah ,va har du för klänning?;p

2010-06-29 @ 14:35:18
Postat av: Anonym

sis*

2010-06-29 @ 14:35:56

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback