hey hey hey soulsister?

Visste ni att
man kan ta sig till Turkiet/Alanya för 3000 kr. Hotell, transfer, allt ingår.
jag kan sticka iväg imorgon och komma tillbaka om en vecka. Om jag hade någon att resa med.
jag ska till bali/thailand i november och borde spara pengar.
jag kan jobba lite mer och ha råd med båda sakerna.

så. Fan i mig, jag vill till turkiet eller grekland eller spanien. NU NU NU!

Men istället så tänker jag på
- att vi faktiskt ska åka till Bali&Thailand i November
- att vi ska åka på en weekend till Göteborg i sommar
- att man faktiskt kan ha fina kvällar i sverige (aaa, jo.. )

yeah. over and out
Peace.





Kommentarer
Postat av: elin

haha, dock så är jag på en resa nu!! jag vill också iväg fialotta! :D

2010-06-14 @ 18:03:17

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback