du kan nu kyssa bruden







19 Juni, Viktoria hjärta Daniel. Jag har alltid velat gått på ett riktigt bröllop och det här var det närmsta jag kommit och stort var det. Mette Marit och Mary i väldigt fina klänningar, och Daniel's syster var riktigt snygg i sin. Det var nog mest därför jag tittade, för att få se alla fina klänningar och självklart, titta på hunken Philip och äta tårta och dricka bubbel.

Efter bröllopet åkte vi upp till Sara och kollade på nyaste Wallander, helt klart värt. I just love this days! Nu har jag precis kommit hem till Örebro, har storhandlat och håller nu på att göra ugnspannkaka.

Ha en bra söndag.

Kommentarer
Postat av: elin

haha, Ugnspannkaka!!!! :D

Postat av: Sofia

Hahaha.. Ja, vafan. Jag vart så himla sugen och den vart PERFEKT! :D

2010-06-20 @ 22:28:27

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback