when I need to make a choose, I can't. Please, tell me what to do.

I helgen var det Nora dagarna. En massa band som spelade, men jag körde även utmaningen, det är en tradition i Nora som jag velat göra länge. Man simmar 150 m, cyklar 7 km och springer 2 km. Jag gjorde rundan på 33 min och kom på 8e plats av 25 tävlande, väldigt nöjd faktiskt.

Annars var det mycket festande, jag och brudarna körde all in. Det var inte kul att vakna upp på söndagen kan jag meddela. Men jag ska vara glad att jag inte jobbade då.

Idag har jag varit ledig, kollat på O.C, legat på soffan och varit väldigt förvirrad över allt. Men jag har även handlat och tvättat. Så, jag är inte en soffpotatis ännu. tack gode gud för det.








bilder från noradagarna, med brudarna. Jag behöver inget annat, jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback