Something Pretty - Patrick Park

nu är det mycket jobb på mitt schema. Jag går, som sagt, på schema för tillfället men hoppar även in och jobbar extra. Så då blir det en hel del.  Och på lördag är det delad tur (=07-22), Men det är bra, då har jag pengar till indonesien. Resan som jag ska göra i November (Bali, Malaysia, Thailand förmodligen i några månader).

Annars då, dagarna rullar på. Trivs så jäkla bra i Örebro, känns lite tungt att jag ska flytta härifrån i september. Men då vet jag iallafall hur det är och att jag måste ha två rum nästa gång jag flyttar, mina saker får inte plats i ett rum.

Nu väntar jag på Linnea. Vi ska äta rabarberpaj och ha kvalitetstid (vuxet!) och sedan ska vi möta upp Martina och Elin och gå på Eclipse, som jag längtat. Chibba, brydarna och två snyggingar på bioduken, kan inte bli bättre.


mitt hår har blivit så ljust i solen. Men jag gillar det, stormtrivs faktiskt.

Kommentarer

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback