Koh phangan

Igor okte vi vidare po voran resa. Tog boten over till koh phangan. On ligger ungefer 45 min ifron koh samui, och det er en o som monga ungdomar oker till. Den er kend for sina full moon partyn och nyorsfirande. Omkring 20-50 000 menniskor oker hit och firar nyor. So det kommer nog bli riktigt galet.

Iallafall. Jag kommer sakna koh samui iallafall. Vi hade det grymt der och gjorde verkligen super mycket olika saker. Po juldagen okte vi po djungelsafari, sog en elefanthow, apshow, vattenfall m.m. Hela ferden fick vi sitta po jeeptaket, det var en riktig upplevelse.

Men nu er vi her iallafall. Bor po ett riktigt fint hotell som heter charm beach resort. Ligger veldigt avsides men har super fina rum (jag och elin har VARSIN dubbelseng!!!!!) och pool. Kenns lite annorlunda mot hotellet som vi bodde po po koh samui, der hade vi varken varmvatten, handfat eller airkondition.

Nu ska vi leta efter nogot nice att gora her po on. Kanske en snorklingtur eller nogon trekking. Vi er sugna po att vandra men vi for se.

Hoppas ni mor bra hemma. Puss

Kommentarer
Postat av: Liss!

Men hallå, nu blir jag ju avundsjuk, och längtar tillbaka till värmen! Låter ju hur härligt som helst! Jag hoppas ni är riktigt bakis på nyårsdagen! <3

2010-12-28 @ 10:36:20

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback