please, I love you, stay with me.


jag saknar dig så mycket, älskade fina raraste skygga Roger Moore

Gokväll. Klockan är åtta och jag är super trött. Som alla andra kvällar den här veckan. Jag har fortfarande kvar hostan och det har nu börjar sprida sig ner i lungorna. Därför blir det ett snack med vårdcentralen imorgon. Är så jävla trött på att känna mig som mellanmjölk - inte sjuk men inte heller frisk.

I helgen är det dags för noramarknaden, Gallej på fredag och så marknad på lördagen. Sedan styr vi oss mot Lindesberg där sista parkfesten hålls för i år. Kan inte bli annat en succe denna helg. och för första gången på väldigt länge så står jag inte tar betalat för parkeringen på noramarknaden, UNDERBART!

Nu blir det en bok och lite te. Som sagt, en tant har jag blivit. Sover som en stock innan kl. tio, helt galet.

Kommentarer

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback